TRENDOVÉ INOVACE PLOT
wa Kubisz, Marketingová manažerka v Betafence Sp. z o.o. ohledně strategie společnosti a o trhu s oplocením.
INOVACE JSOU DNES VELMI POPULÁRNÍ TÉMA. MNOHO FIREM JE VIDÍ JAKO METODU, KTERÁ MÁ VYSTUPOVAT NA STÁLE VÍCE KONKURENČNÍM TRHU. JAK TO VIDÍ BETAFENCE?
Awa Kubisz: Můžete říct, že to, co děláme, je jen oplocení. Ale iPhone bychom také mohli nazvat jen telefonem a Coca Colu – slazenou vodou. Nicméně, tyto značky se staly kultovními. Také věříme, že jsme schopni poskytovat zákazníkům nejen fyzickou ochranu, ale i pocit bezpečí nebo možnost vyniknout. Jedním z prostředků k dosažení tohoto cíle jsou naše inovační schopnosti. To zahrnuje nejen výrobky, ale i procesy a služby.
JAK BYSTE DEFINOVALA INOVATIVNÍ PRODUKT?
Awa Kubisz: Mohli jsme si vybrat jeden z následujících způsobů: sledování trendu nebo průlom tím, že se vytvoří zcela nové řešení (průlomové inovace). Druhá metoda však vyžaduje realizaci celého procesu systematických inovací v podniku. A v této oblasti děláme jen naše první kroky. Proto se zaměřujeme na hledání trendů a vývoj produktů, abychom do nich zapadli (na pokrytí a stávajících a identifikovaných potřeb na trhu).
Zdroj : http://www.betafence.cz/inspirace/trendove-inovace-plotu